Na základě změněného vnitřního plánu školení a odhlasování většiny členů projektu dle námětu ing. Durďáka bylo zařazeno další školení Řešitelů analytických činností a sítě (Řešani), Školních vedoucích odborných řešitelů (Škovedi) a samotných Odborných řešitelů vzdělávacích programů (Řešitelé VP) na téma Proaktivní přístup a tvůrčí činnost, aby tak došlo k zvýšení účinnosti a zlepšení aktivity, spolupráce a propojení při běhu projektu, v řešení některých jeho činností a problémů a zejména přenos nabytých poznatků do tvůrčí činnosti v projektu. Přednášku zprostředkoval HVOŘ (Hlavní vedoucí odborných řešitelů) ing. Urbánek u agentury KPS Vsetín.
Přednášku vedl lektor ing. Pavel Prokop, který si na účastníky, zastoupené tentokráte v hojném počtu cca 30 osob, připravil v duchu samotné přednášky i pár aktivních her, aby atmosféra byla tvůrčí a uvolněná pro příjem nových nebo alespoň inspirujících úvah a poznatků, viz ukázky fotogalerie. Školení probíhalo v přátelském partnerském prostředí v nových prostorách Střední průmyslové školy Otrokovice, za což patří poděkování ředitelce školy Mgr. Homolkové.
Lektor dle připravené osnovy konzultačním způsobem naváděl samotné účastníky k předloženým dotazům a úvahám, čímž je v podstatě zapojoval do proaktivní činnosti a prožití této přednášky. Mimo základních pojmů, vysvětlení souvislostí a cílového chování byly probrány i typologie osobností, jejich vztahy a postoje a základní cíle a postoje proaktivního chování a jednání jednotlivce. Na závěr školení byla zmínka o osobní efektivitě v obecné činnosti a v činnosti pro projekt.
Dotazník, kterým se hodnotila tato přednáška, vyzněl vcelku příznivě a ukázal spokojenost s přínosem pro posluchače, a jak vedoucí členové projektu doufají, bude mít zejména příznivý vliv i na další pokračující práci a činnost všech zapojených do tohoto projektu.
Manažer projektu